החברה שמגדירה מחדש את חוקי המשחק של הפרסום הדיגיטלי ומתחייבת לתוצאות תוך 48 שעות!
במקום סלוגנים – תוצאות. זה הכוח האמיתי שהדור החדש של חברות הפרסום נותן לכם.
אם יש לכם עסק אז אתם כבר ודאי מבינים שפרסום הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלו
ולכן, החלק החשוב ביותר הוא מי יפרסם עבורכם וכיצד.
בתחום רווי מתחרים וחברות בחרה חברה אחת בשם – PLAN A
להגדיר מחדש את חוקי הפרסום ולהפוך סלוגנים לתוצאות.
תוצאות אמיתיות.
כמה אמיתיות? עד כדי כך שהיא מבטיחה לייצר תוצאות תוך 48 שעות מרגע עליית הקמפיין לאוויר.
ואם לא מקבלים תוצאות תוך 48 שעות? פשוט – מקבלים את כספי הניהול בחזרה.
מהלך זה נתפס בעיני רבים כמהלך נועז וכזה המייצר אצל החברה אחריות רבה.
הטכנולוגיה מאחורי המהפכה
מנכ"ל החברה – רם כהן: "כדי לבצע מהפכות חייבים כלים חזקים, במקרה זה טכנולוגיים
והכי חשוב צריך אסטרטגיה מנצחת. דבר שלדעתו הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת כל קמפיין פרסומי באשר הוא.
ב-12 שנים האחרונות יצרתי קריאייטיב וניהלתי בחברות המובילות בשוק הישראלי והדבר שהבדיל בין קמפיין מנצח לקמפיין שלא מגיע למטרה שלו, זה האסטרטגיה והיכולת לשלב בין הפלטפורמות והטכנולוגיה בצורה מושלמת".
כדי לייצר קמפיין מנצח החברה דואגת לייצר מסר חזק ומבדל עבור כל לקוח,
באופן המייצר בולטות והכי חשוב צורך, המכוון בדיוק לטעם הישראלי.
יוצאים ממסך הטלוויזיה כדי לחזור אליו בצורה דיגיטלית
אין ספק שפרסום בטלוויזיה זה משהו שנראה עוד הרבה זמן
אך פשוט בדרכים שונות יותר ומשתלמות יותר,
במקום המצב הנוכחי המאפשר רק לחברות גדולות לפרסם בסכומי עתק!
הדור החדש של הפרסום הדיגיטלי מאפשר להגיע לטלוויזיה בדרכים מגוונות
כמו: פרסום במדיה של גוגל ופרסומים מקדימים (פרירולים) ביוטיוב.
יותר ויותר אנשים צופים בסדרות ותוכניות בטלוויזיה דרך האינטרנט מה שמאפשר לחברות
הפרסום הדיגיטלי להגיע באופן ממוקד לקהל היעד גם דרך מסך הטלוויזיה כאשר הוא צופה בשיר האהוב עליו או בסדרה שמעניינת אותו.
היום המדיה היא לא המלך, המידע הוא המלך האמיתי!
בעולם הדיגיטלי היכולת שלנו לקפץ ולעבור בין המדיות הוא כמעט אינסופי.
נתון זה אומר שמה שבסוף יקבע היכן תראו את הפרסום הוא אתם בלבד
ומידע זה ייגזר עפ"י כמות האינטראקציה שלכם מול אותן המדיות והפלטפורמות.
כך לדוגמא – אנשים שאוהבים להיכנס יותר ליוטיוב כדי לשמוע מוסיקה, יחשפו שם לפירסומות
ולעומת זאת אנשים שמכורים לאינסטגרם יפגשו את הפרסום שם.
כמובן שעל כל הקונצרט הזה תנצח חברת הפרסום הדיגיטלי שתדע בדיוק היכן המקום הנכון ביותר לפגוש את קהל היעד.
למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים:
החברה שמגדירה מחדש את חוקי המשחק של הפרסום הדיגיטלי ומתחייבת לתוצאות תוך 48 שעות!
במקום סלוגנים – תוצאות. זה הכוח האמיתי שהדור החדש של חברות הפרסום נותן לכם.
אם יש לכם עסק אז אתם כבר ודאי מבינים שפרסום הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלו
ולכן, החלק החשוב ביותר הוא מי יפרסם עבורכם וכיצד. בתחום רווי מתחרים וחברות בחרה חברה אחת בשם – PLAN A להגדיר מחדש את חוקי הפרסום ולהפוך סלוגנים לתוצאות.
תוצאות אמיתיות.
כמה אמיתיות? עד כדי כך שהיא מבטיחה לייצר תוצאות תוך 48 שעות מרגע עליית הקמפיין לאוויר. ואם לא מקבלים תוצאות תוך 48 שעות? פשוט – מקבלים את כספי הניהול בחזרה.
מהלך זה נתפס בעיני רבים כמהלך נועז וכזה המייצר אצל החברה אחריות רבה.
הטכנולוגיה מאחורי המהפכה
מנכ"ל החברה – רם כהן: "כדי לבצע מהפכות חייבים כלים חזקים, במקרה זה טכנולוגיים והכי חשוב צריך אסטרטגיה מנצחת. דבר שלדעתו הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת כל קמפיין פרסומי באשר הוא.
ב-12 שנים האחרונות יצרתי קריאייטיב וניהלתי בחברות המובילות בשוק הישראלי והדבר שהבדיל בין קמפיין מנצח לקמפיין שלא מגיע למטרה שלו, זה האסטרטגיה והיכולת לשלב בין הפלטפורמות והטכנולוגיה בצורה מושלמת".
כדי לייצר קמפיין מנצח החברה דואגת לייצר מסר חזק ומבדל עבור כל לקוח, באופן המייצר בולטות והכי חשוב צורך, המכוון בדיוק לטעם הישראלי.
יוצאים ממסך הטלוויזיה כדי לחזור אליו בצורה דיגיטלית
אין ספק שפרסום בטלוויזיה זה משהו שנראה עוד הרבה זמן, אך פשוט בדרכים שונות יותר ומשתלמות יותר, במקום המצב הנוכחי המאפשר רק לחברות גדולות לפרסם בסכומי עתק!
הדור החדש של הפרסום הדיגיטלי מאפשר להגיע לטלוויזיה בדרכים מגוונות כמו: פרסום במדיה של גוגל ופרסומים מקדימים (פרירולים) ביוטיוב.
יותר ויותר אנשים צופים בסדרות ותוכניות בטלוויזיה דרך האינטרנט מה שמאפשר לחברות
הפרסום הדיגיטלי להגיע באופן ממוקד לקהל היעד גם דרך מסך הטלוויזיה כאשר הוא צופה בשיר האהוב עליו או בסדרה שמעניינת אותו.
היום המדיה היא לא המלך, המידע הוא המלך האמיתי!
בעולם הדיגיטלי היכולת שלנו לקפץ ולעבור בין המדיות הוא כמעט אינסופי. נתון זה אומר שמה שבסוף יקבע היכן תראו את הפרסום הוא אתם בלבד ומידע זה ייגזר עפ"י כמות האינטראקציה שלכם מול אותן המדיות והפלטפורמות.
כך לדוגמא – אנשים שאוהבים להיכנס יותר ליוטיוב כדי לשמוע מוסיקה, יחשפו שם לפירסומות
ולעומת זאת אנשים שמכורים לאינסטגרם יפגשו את הפרסום שם. כמובן שעל כל הקונצרט הזה תנצח חברת הפרסום הדיגיטלי שתדע בדיוק היכן המקום הנכון ביותר לפגוש את קהל היעד.
למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים: