הגיע הזמן שהפרסום הדיגיטלי יתמקד באיכות ולא רק בכמות!

במקום סלוגנים – תוצאות איכותיות. זה הכוח האמיתי של משרד פרסום מקצועי

אם יש לכם עסק או חברה אז אתם כבר ודאי מבינים שפרסום הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה.
ולכן, החלק החשוב ביותר הוא ה"איך והמי".
בתחום רווי מתחרים וחברות בחרה חברת PLAN A להתמקד בצד האיכותי של הפרסום. במקדם המכירות הניתן לשליטה ע"י קריאייטיב איכותי שעובד בסנכרון מלא עם טכנולוגיה מתקדמת ובקרה מלאה על בסיס יומיומי המאפשר להבין מה קורה בקצה השני של הקמפיין. כמה הפניות (לידים) נכנסים בכל יום, כמה מכירות נעשו כתוצאה מכך ומה היתה ההתנגדות שגרמה לאותו אדם שפנה, לא לקנות. רם כהן מנכ"ל החברה: "היכולת לקבל פידבק ב-LIVE ולראות את הקצה השני של הקמפיין מהצד של הלקוחות שלנו, מהווה את הכלי החשוב ביותר עבורנו. המטרה שלנו היא לייצר קמפיינים שמוכרים ועוזרים ללקוחות שלנו לצמוח מבלי לבזבז זמן על פניות לא רלוונטיות". 

להגדיר מחדש את חוקי הפרסום ולהפוך סלוגנים לתוצאות.
כדי להבין את נקודת המבט של רם, צריך להבין מאיפה הוא מגיע ומה הרקע שעזר לעצב את כל נקודת המבט של חברת PLAN A על הפרסום הדיגיטלי. אחרי 8 שנים כקופירייטר בכיר ומנהל קריאייטיב בחברות הגדולות: אדלר חומסקי, גיתם BBDO ופובלסיס ועבודה על מאות קמפיינים גדולים וביניהם: לוטוגוצ'ים, ההיפרדות של פיוזטי ונסטי, "להעביר את דביר" לבנק מזרחי, פלאפון "עולם אחר" ועוד… רם החליט שהגיע הזמן לקחת את הידע שלו ולביא אותו לכמה שיותר עסקים וחברות, דבר שנחשב בעבר ליקר, בעידן שנשלט ברובו ע"י הטלוויזיה, אך כיום בעזרת הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשר לחברות ועסקים ליהנות מתוצאות מדהימות הניתנות לשליטה ממש כמו לפתוח ולסגור ברז והכל בצורה ממוקדת והכי חשוב, ניתנת לשינוי והתאמה תוך כדי תזוזה כדי להתאים את הפניות למה שאותו בעל עסק מחפש.

אז במה אתם כל כך שונים משאר הסוכנויות ומשרדי הפרסום?

"הדגש שלנו על המסר והקריאייטיב הוא עצום. מהעולם שממנו אני מגיע המסר הוא הכל. לא מספיק רק לייצר את המודעה ולעלות לאוויר, צריך שהכל יעבוד יחד באופן מושלם. ההסתכלות שלנו היא ארוכת טווח וחשוב לנו לעבוד עם חברות ועסקים שיש להם אופק. לא זבנג וגמרנו. הלקוחות שלנו קרובים אלינו מאוד וחשוב לנו שהם יצליחו. אם למדתי משהו בחיים, זה לבחור את החברים  ואת הלקוחות שלך בקפידה, רק כך ניתן לצמוח". 

איך אתה רואה את הפרסום הדיגיטלי בעשור הקרוב?

"אני חושב שהשינוי הכי חשוב כבר כאן ואנחנו עובדים איתו המון. אני מדבר על כך שכל הנכסים הדיגיטליים והקמפיינים שאנחנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו עובדים כתחנת כוח אחת. זה אומר שכל המדיות 'מדברות' ומשלימות אחת את השנייה ומוסרות מידע שמאפשר לנו לנתח טוב יותר את קהל היעד הרלוונטי, עבור הלקוחות שלנו וע"י כך להתאים את המסרים באותן המדיות כדי להתייעל כל הזמן ולייצר מקדם צמיחה שנותן ללקוחות שלנו את הכוח לייצר יותר מכירות ופניות מתי שהם רוצים. אבל אם נסתכל רחוק יותר, אז אני בטוח שהמציאות הרבודה תהיה נפוצה יותר והכל יעבור מהמסך שלנו למשקפי המציאות הרבודה. אני יודע שזה הולך להיות מדהים וזה יהיה נפוץ בדיוק כמו הסמארטפון שאנחנו מחזיקים ביד.

אחת ולתמיד, איפה הכי נכון לפרסם?

"התשובה הנכונה ביותר היא – תלוי מה המוצר או השירות. אין דבר כזה 'מדיה נכונה' זה כמו לשאול איזה משקפי ראיה הכי מתאימות לך, אז התשובה היא – תלוי במספר ותלוי בשימוש. המטרה שלנו היא להתאים את הקריאייטיב ותמהיל המדיה למוצר ולשירות כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את התוצאות הטובות ביותר. יש מדיות שהפרסום עובד בטקטיקת 'דחיפה' (Poll) והפרסום מגיע באופן יזום לקהל הרלוונטי, כמו לדוגמא ב – פייסבוק, אינסטגרם ואאוטבריין ויש פרסום שעובד ב'משיכה' (Push) כמו בגוגל חיפוש, מופיע כאשר אדם בפעולה אקטיבית של חיפוש. 

תודה, פרטיכם התקבלו בהצלחה!

הגיע הזמן שהפרסום הדיגיטלי יתמקד באיכות ולא רק בכמות!

במקום סלוגנים – תוצאות איכותיות. זה הכוח האמיתי של משרד פרסום מקצועי

אם יש לכם עסק או חברה אז אתם כבר ודאי מבינים שפרסום הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה.
ולכן, החלק החשוב ביותר הוא ה"איך והמי". בתחום רווי מתחרים וחברות בחרה
חברת PLAN A להתמקד בצד האיכותי של הפרסום. במקדם המכירות הניתן לשליטה ע"י קריאייטיב איכותי שעובד בסנכרון מלא עם טכנולוגיה מתקדמת ובקרה מלאה על בסיס יומיומי המאפשר להבין מה קורה בקצה השני של הקמפיין. כמה הפניות (לידים) נכנסים בכל יום, כמה מכירות נעשו כתוצאה מכך ומה היתה ההתנגדות שגרמה לאותו אדם שפנה, לא לקנות. רם כהן מנכ"ל החברה: "היכולת לקבל פידבק ב-LIVE ולראות את הקצה השני של הקמפיין מהצד של הלקוחות שלנו, מהווה את הכלי החשוב ביותר עבורנו. המטרה שלנו היא לייצר קמפיינים שמוכרים ועוזרים ללקוחות שלנו לצמוח מבלי לבזבז זמן על פניות לא רלוונטיות". 

להגדיר מחדש את חוקי הפרסום ולהפוך סלוגנים לתוצאות.
כדי להבין את נקודת המבט של רם, צריך להבין מאיפה הוא מגיע ומה הרקע שעזר לעצב את כל נקודת המבט של חברת PLAN A על הפרסום הדיגיטלי. אחרי 8 שנים כקופירייטר בכיר ומנהל קריאייטיב בחברות הגדולות: אדלר חומסקי, גיתם BBDO ופובלסיס ועבודה על מאות קמפיינים גדולים וביניהם: לוטוגוצ'ים, ההיפרדות של פיוזטי ונסטי, "להעביר את דביר" לבנק מזרחי, פלאפון "עולם אחר" ועוד… רם החליט שהגיע הזמן לקחת את הידע שלו ולביא אותו לכמה שיותר עסקים וחברות, דבר שנחשב בעבר ליקר, בעידן שנשלט ברובו ע"י הטלוויזיה, אך כיום בעזרת הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשר לחברות ועסקים ליהנות מתוצאות מדהימות הניתנות לשליטה ממש כמו לפתוח ולסגור ברז והכל בצורה ממוקדת והכי חשוב, ניתנת לשינוי והתאמה תוך כדי תזוזה כדי להתאים את הפניות למה שאותו בעל עסק מחפש.

אז במה אתם כל כך שונים משאר הסוכנויות ומשרדי הפרסום?

"הדגש שלנו על המסר והקריאייטיב הוא עצום. מהעולם שממנו אני מגיע המסר הוא הכל. לא מספיק רק לייצר את המודעה ולעלות לאוויר, צריך שהכל יעבוד יחד באופן מושלם. ההסתכלות שלנו היא ארוכת טווח וחשוב לנו לעבוד עם חברות ועסקים שיש להם אופק. לא זבנג וגמרנו. הלקוחות שלנו קרובים אלינו מאוד וחשוב לנו שהם יצליחו. אם למדתי משהו בחיים, זה לבחור את החברים  ואת הלקוחות שלך בקפידה, רק כך ניתן לצמוח". 

איך אתה רואה את הפרסום הדיגיטלי בעשור הקרוב?

"אני חושב שהשינוי הכי חשוב כבר כאן ואנחנו עובדים איתו המון. אני מדבר על כך שכל הנכסים הדיגיטליים והקמפיינים שאנחנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו עובדים כתחנת כוח אחת. זה אומר שכל המדיות 'מדברות' ומשלימות אחת את השנייה ומוסרות מידע שמאפשר לנו לנתח טוב יותר את קהל היעד הרלוונטי, עבור הלקוחות שלנו וע"י כך להתאים את המסרים באותן המדיות כדי להתייעל כל הזמן ולייצר מקדם צמיחה שנותן ללקוחות שלנו את הכוח לייצר יותר מכירות ופניות מתי שהם רוצים. אבל אם נסתכל רחוק יותר, אז אני בטוח שהמציאות הרבודה תהיה נפוצה יותר והכל יעבור מהמסך שלנו למשקפי המציאות הרבודה. אני יודע שזה הולך להיות מדהים וזה יהיה נפוץ בדיוק כמו הסמארטפון שאנחנו מחזיקים ביד.

אחת ולתמיד, איפה הכי נכון לפרסם?

"התשובה הנכונה ביותר היא – תלוי מה המוצר או השירות. אין דבר כזה 'מדיה נכונה' זה כמו לשאול איזה משקפי ראיה הכי מתאימות לך, אז התשובה היא – תלוי במספר ותלוי בשימוש. המטרה שלנו היא להתאים את הקריאייטיב ותמהיל המדיה למוצר ולשירות כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את התוצאות הטובות ביותר. יש מדיות שהפרסום עובד בטקטיקת 'דחיפה' (Poll) והפרסום מגיע באופן יזום לקהל הרלוונטי, כמו לדוגמא ב – פייסבוק, אינסטגרם ואאוטבריין ויש פרסום שעובד ב'משיכה' (Push) כמו בגוגל חיפוש, מופיע כאשר אדם בפעולה אקטיבית של חיפוש. 

תודה, פרטיכם התקבלו בהצלחה!

© כל הזכויות שמורות 

נגישות